teisipäev, 20. jaanuar 2009

Kui te veel midagi Teemast mainite siis...

I will kill you myself!!!
Tegelikult ka, kui keegi veel mulle kasvõi ühe küsimuse eksamite kohta, mida teen, küsib, kindlustan ma sellele isikule auväärse koha minu „mustas nimekirjas.“ Te ei taha teada, mis sinna sattunuga juhtub, but belive me´h, it is not going to be pretty ;)
Täna sai igaljuhul kahekordne allkiri paberitele alla topitud, nii et enam ma võetud eksameid nagunii muuta ei saa. Ja ma ei kahetse seda mineviku valikut, kuna ma ei saa seda anyway muuta,
isegi kui see puht praktiliselt võimalik oleks, ei kahetseks ma seda juba esimesel juhul. (Viimast sügavmõttelisust olen ma üritanud juba viimased kaks nädalat kuskil ära kasutada.)
Neile õnnetutele hingedele, kes pole minu juttu tuhatmiljon korda viitsinud meelde jätta, kordan ma tuhatmiljon esimest korda üle, mis eksameid ma ikkagi teeen...
1)Eesti keele kirjand: No problems with that, vähemalt senikaua kuni ma pikemalt mõtlema ei hakka, mida ma ikkagi kirjutama hakkan. Ja muidugi oleks lugeja huvides, et ma oma lausemonstrumeid kärbiks... kirjavahemärkide kah probleemi ei ole, kuna ideaalis on mul vähemalt 3 tundi nende paiknemist kontrollida...
25.aprill
2) Inglise keel: Pmst sama stoori, mis eesti keelega, senikaua kuni ma mõtlema ei hakka, mida ma räägin/kirjutan, ei tohiks mitte mingisugustprobleemi olla. Küsimus selles, et viimasel ajal on minu aju hakanud ingliskeelest otse mentaleesi tõlkima, seejuures eesti keele vaheastet lihtsalt ignoreerides...mina süüdistan seejuures suuresti ingliskeelset kirjandust...
kirjalik 2mai., suuline 4-8.mai.
3) Matemaatika: Õu jeah, mateõps ning õppealajuss käisid vähemalt 12 korda meie klassi veenmas, et me seda eksamit ei teeks... Tglt ei tohiks midagi hullu olla, lihtsalt tuleb vahelduseks õppida :) + meelespidada, et matt on täppisteadus
15.mai
4) Füüsika: Kogu aine tundub mulle vastikult loogiline, nii vsjoo bes problem :) + aine on huvitav, ma proovisin millalgi mingit eelmise aasta eksamit kah lahendada, loomulikust intelligentsist tuli 56 punni. Jamaks teeb eksami ainult selle toimumisaeg: 10.juuni, kui kõik mõtted juba kuskil...mujal on

Nii et kui keegi veel midagi minu eksamivaliku kohta kobiseb, kasutan ma oma kujutletavaid telepaatilisi võimeid ja saadan teid põhjanabale ning ma ei ole nii lahke, et teile seejuures sooje riideid kaasa pakiks :)

Kommentaare ei ole: