kolmapäev, 21. jaanuar 2009

Mullipoiss ´09

„...kui JukuJohannes oli koolimajja jõudnud, olid tunnid juba alanud. Lükanud lahti määrdunud rohelisega üle värvitud klassiukse ning lasknud pilgul üle klassiruumi käia, märkas ta nurgas luuravat kohutavat ning tuttavlikku varju. Otsaesine täitus seepeale külma higiga ning avastas kohkumusega, et uks tema selja taga oli suletud sellesama Vangladimensioonidest pärit varju poolt. Ta mõistis, et oli kadunud, isegi näpistamine ei aidanud, tema kohutavaim unenägu oli tõeks saanud...“
Nii hull muidugi ka ei ole, ma ei näe põhjust karta midagi, mida ma ei saa nagunii muuta- mõni inimene on lihtsalt ebameeldiv, eriti kui on teada, et ta toob tavaliselt sama häid uudiseid kui must ronk. Neile teadmiseks, kes antud inimest ära ei tunne, (kas peakski!), tegemist oli meediaõpetaja, kes nentis, et oleks ääretult tore kui ma see aasta ka meediamulli nimelisel võistlusel osaleksin. Uskuge mind! Nimi kirjeldab seda üritust päris õigesti, tegu on üdini üleshaibitud asjaga, idee iseenesest on rakendada Postimehest ja Sakalast meeldejäänud uudiseid esitavatele küsimustele vastamiseks...
Kusjuures, meediaõpetaja tõi selle uudise ei vähem ega rohkem kui 2 päeva enne võistlust, nagu mega lahe, kas pole`? Sest nagu ma ei mäletanud enne seda, millal ma üldse neid ajalehti viimati lugesin...
Sellest jõhkrast egoruumi rikkumisest toibununa otsustasin siiski oma jah-sõna öelda, kuna annab võimaluse ilma mingisuguse süütundeta ebameeldivaid tunde vältida... oeh, eks vaatab mis kokkuvõttes saab...

EDITED: See üritus oli abzoluutselt nii hull, kui ma kartsin. Lisaks jubedatele küsimustele oli see aasta lisaülesandena vaja enda „fännid“ kaasa tarida, et seda üritust „noortepärasemaks“ muuta, selle eest sai muidugi 3 punkti maksimumina. Kõige selle tingel-tangeli, mis musttuhat närvikiudu ära hävitas, juba poole mängu ajal oli pooltel võistkondade nägudel mõrvarlik pilk...
Veidi pahane olin ma enda peale, kuna suutsin „taibuvoorus“ ära unustada, kes „Mina olin siin“ kirjutas. Automaatselt ilmus minu kujutlusse pealkirja kuuldes Ekspressi singli pilt, soundtracki autor ja cough-cough filmi režisöör. /me Hides. Aga EI PÕE!!!

Kommentaare ei ole: