laupäev, 20. september 2008

Nädal peaaegu läbi

Kokkuvõtteks võiks öelda, et ei olnudki nii hull, kui algselt prognoosisin- Elagu improvisatsioon ja loogiline mõtlemine.
Halb asi on aga see, et mul õnnestus nädalalõpuks haigeks jääda. Loodedavasti mitte midagi tõsist, kuid vahelduv palavik on ikkagi jama. Damned! Edaspidi tuleb ikka meelespidada, et mere äärde jalutama minnes tuleb ikkagi soojalt riidesse panna. Aga asi oli seda väärt :) Õu Gaad, kuidas mulle päikeseloojangud meeldivad, vimetage mind vanamoeliseks romantikuks kui tahate.
Soome wergist veel- kooli ajaleht tahtis minuga sel teemal intervjuu teha, selle pakkumise lükkasin aga tagasi ning panin ette, et kirjutan parem ise midagi. Loomulikult õnnestus mul selle pakkumisega ühe uustulnuka I korralik stoori ära rikkuda. Ma tunnen end nüüd halvasti, kuna ma ei tunne end halvasti, kuigi peaksin end tundma halvasti :).
Ärge viimast lõiku tähelepange, ma olen otseses mõttes peast soe ;) Parem olgu see kõik, muidu kirjutan veel gaad´nõus´mida kokku.

Kommentaare ei ole: