neljapäev, 4. september 2008

Päris mitu...

Okeika! Kõigepealt minu suurimad (cough) vabandused eetrivaikuse eest. Ofkooors tegelt pole see vabandust väärt. Igaljuhul tekkis täielik ükskõiksus kõige ja kõigi suhtes, kuni eilseni, kui tähte närida, siis muidugi tänaseni. Tänks tuju tõstmise eest kõigile, kes selles osalesid, kuigi pean tunnistama, et viiendat korda "Welcome to Tijuana" laulda oli liiast.
Here goes nothing!
Nagu Te kõik teate, käin ma kolmandat(neljandat)kõik on suhteline) päeva ruumide poolest uues koolis. Pärast esimesest ehmatusest ülesaamist tuleb välja, et see on päris Geniaalne kool.
Mõningad stiilinäited:
1) reaalselt eksisteeriv e-kool. Jep sõbrad, virtuaalsus on minevik, nüüd saab oma käega päris e-kooli katsuda ja näppida nii palju kui tahab. Esimene mõte, kui antud silti nägin, oli steen "Universumi südames" "Matrix´i" filmist.
2) Plärisev koolikell. Ausalt öeldes nostalgia, häiriv nostalgia kui päris täpne olla. Vähemalt olen kindel, et see ei hakka jõulude ajal "Jingle Bells´i" laulma. Sellest hoolimata on vastik, kui Sinu selja taga järsku üürgama hakkab ja seda lausa kaks korda. Seega on mul kuri plaan ükskordnäpitsad kaasa võtta ja kaabel kuskilt läbi lõigata :D
3) Kaootiline põhiplaan. Ma olen tegelikult kindel, et sellel on oma loogika, aga see kuulub samasse kategooriasse nagu roosa TIki draakon või päkapikud.

(Saate küllaga pilte kui E.-l jätkub viisakust mu arvuti-mobla vaheline kaabel tagastada)

1.septembrist. Ilmselt on viga minu küünilisuses ja sarkasmis, aga ei tekkinud üli-emotsionaalset momenti. Siiski tuleks ära märkida, et aktus oli "õu´deer´hau´long" ja selle käigus minestas üks neiu isegi ära. Direktor ja õpilasesinduse liige pidasid muidugi demagoogiat täis kõne, mis oli umbes samasuguses stiilis nagu Edgar Savisaarel. (Päris nii hull kah ei olnud, aga Neil on lootust.) Sellele oponeerisid vilistlaste esindaja ja maavanem päris vahvasti.
Selle teema käigus teeksin ´jälle´ ka statement´i Elmo Riig´i suunas: Palun hoiatage ette, kui Te pildistate, tean kõrvale hoida. (Tegu ei ole võlts-tagasihoidlikusega, vaid sellega, et mul jumalast savi sellest. Mõnel inimesel oleks see näiteks päeva tippsündmus, aga mitte mulle)

See teema tuletas mulle humoorikat vahejuhtumit täna bussijaamas, kus minu käest küsiti mitte üks. vaid kaks korda erinevate täiesti võõraste nais-inimeste poolt, kas ma lähen ka Valga-Tallinna bussi peale. Džiis, kas mulle on kuskile lauba peale kirjutatud Valga-Tallinn?

Muusikast ei oska praegu midagi kirjutada, minu jaoks on hetkel täielik hapukurgi hooaeg ja mingit head uut plaati kuulnud ei ole. Lisaks siiski ühe laheda Sigur Rós´i video, kus esineb ka Björk. Pärast selle kuulamist ei saa lihtsalt masendusse jääda ;)

Video pole minu leitud (kahjuks.) Aga tänks inimesele, kes leidis.

Finito!!!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Aga Vot mina teeks omalt poolt märkuse juhile, kes kunagi enne mind hoovi sõitis. Peab olema tunduvalt märjem ilm, et korralikult slide´ida selles kurvis ja hoia käik kah madalamal ;)