laupäev, 1. november 2008

Ei mingeid vabandusi....

......minu poolt, et ma vahepeal midagi kirjutanud ei ole. Ma olen 87,8% kindel, et te pole selle tõttu midagi kaotanud, no muidugi peale aja, mis te olete vihasena vanu postitusi vahtinud, seda aega ei saa Te mitte kunagi tagasi. Aga sellel kõigel on ka oma plusspool, minu infovoo puudumise tõttu on võib-olla paar kilogrammi fossiilseid kütuseid kasutamata jäänud.

Rest in Peace

Teadmiseks neile, kes pole su:tnud seda ise välja nuputada- mul oli koolivaheaeg. Tõtt öelda kestab see ikka veel, küll loetud tunnid, aga siiski :)
Anyway(s), see andis võimaluse tegeleda oma lemmiktegevustega e.g. lugeda filosoofiat & nautida suurepärast seltskonda ja muusikat, mis omakorda tegi mu tuju paremaks ja lõi tingimussed mu aju totaalseks remondiks. No otseloomulikult tähendas see seda, et abzoluutselt väljamagada ma ikkagi ei sa:nud, kuigi see oli üks osa minu agendast, mille ma enne taimout´ile minekut suurte trükitähtedega oma Black Book´i maalisin. Et aga mind sõnamurdmises ei süüdistataks, kavatsen ma leida mingi viisi enda uimastamiseks, et ma pühapäeva korralikult maha magaks ;D

Omalooming täppisteadustes tasub ära?


Atleast tundub niimooodi, sest väidetavalt õnnestus mul saada geo-olümpia:dil saada II koht. No okeika, diskrediteerin end veidi, surudes oma ohjeldamatult suurt egokompleksi alla- ma jagan ühe teise inimesega II kohta. M a ei kujuta ette, mis loogikaime läbi see võimalik on- I mean, kuidas sama orbiiti saavad kaks erinevat objekti jagada. Aga tegelikult on see koht üleüldse üks reaalsuse kõverpeegel, sest enda arvates kirjutasin sellist omaloomingut, et hoia´ja`keela ;) VB see aga hindajatele meeldibki, et ei ole standartseid õpikust tehtud copy&paste vastuseid. Muidugi stiilinäiteks võiks tuua küsimust, mille õigeks vastuseks oli "turism", mina aga kirjutasin aga pikalt ja laialt, kuidas arvutites võeti kasutusele vaakumlampide asemel räni. ;))) ´äppens

Sügisesed tuulehood


Ilm on järjest ägedamaks läinud selle nädala jooksul ja ägeda all mõtlen Šeff, Fantast, Funky jne..... Kui puud painduvad tuuleiilide tõttu maani, tekitab see minus vastupandamatu tahtmise välja minna ja seda raju täiest hingest kaifida. Sellised olukorrad tuletavad meelde, kui tyhine üks inimputukas ikkagi on.
Ofkoors, võib-olla olen ma ses suhtes kreisi, aga kes ütleks ära pisukesest adrenaliinitulvast veres? ;)
Jätkates tuule erinevate mõjudega- samal ajal kui oktoobrist november sai, pühiti abzoluutselt kõikidelt puudelt ka lehed. Milline kokkusattumus :))))

Laif +5 lüljelt kõik :)

Kommentaare ei ole: