reede, 28. november 2008

Grace under pressure!

Tähelepanek iseenda suhtes: Abzoluutne reegel- ma töötan pinge all paremini, see on kindel. Suurepärasemad mõtted, loogilisemad seosed ning tohutult suurem tööviljakus.

Ma ei tea, millest see tuleneb, ehk sunnib vaim end tõsisemalt tööle, ootades sellega kaasevat adrenaliinisüsti, mis on prääniku eest. Või hoopiski on tegu deformeerunud ürginstinktiga enda elus hoidmiseks.

Olgu toimetuse toimetamiseks aega kasvõi kolm nädalat, minu iseloom nõuab toimetuse tegemist maksimaalselt kolm tundi enne DEADLINE´i. Ma ei salga, et vahetevahel lendan ma selle tõttu orki, ent see on pigem motivatsiooniks teinekord asja veel kiiremini ja kvaliteetsemalt teha.

"Ära viska midagi homse varna, mida sa ei saa visata ülehomse varna" no matter what. Inimesed, aja planeerimisel ei ole mingisugust mõtet, oodake ja te näete, et kõik loksub ise paika, teie enda kasuks. Kui te olete juba plaanid teinud, siis hakakb tööle Termodünaamika teine seadus ja paiskab terve graafiku segi.

Niisiis, Grace under pressure

Kommentaare ei ole: