laupäev, 8. november 2008

H´Õu Džiis!!!

Isegi nädalavahetustel ei lasta magada. Mida ütleksite, kui Teid laupäeval kell 9:30 üles aetaks väitega, et täna on regiooni tasemel mälumäng. Nagu eriti geniaalne mälumängur olen, kui isegi see meeles ei ole, et millal see üldse on ;))
Aga tegelikult on see küll veidike jama, et lühimälu on üpris null on. Näiteks väga ebaharilikud ei ole olukorrad, kus ma lihtsalt unustan, et ma olen hommikul endale kogvi teinud, teen teise tassi täise kohvi ja avastan, et ma olen endale juba kohvi teinud. Samas operatiiv-, sekundaar -ja tertsiaarmälu on üpris ideaalne. Aga kuna juba olen selline norija enda suhtes, siis küsimus laiale ringile, mis aitaks?

EDITED: Jeppii! neljas koht kümnest, mis pole tegelikult sugugi paha, tuju teeb rõõmsamaks veel fakt, et suuresti tänu minule. Tglt ma muidugi eriti fakte ei teadnudki, lihtsalt kummalisi radu käiv loogika. ;)
But Who Cares, kui tulemused ei kannata

Teisipäeval, pigem siiski eesti aja järgi kolmapäeval valiti USA järjekordset presidenti. Tuttavate "survel" tegin valimisralli täiel määral kaasa ja kobisin magama circa enne kuute hommikul, kui juba selge oli et Obama võidab. Magamatus lõi muidugi põhi"töös" täiel määral välja ja garanteeris kolmanda päeva pohmaka või unise limmiribale porikärbse tunde.
Ent asi oli seda väärt, täielikult.

Aga nüüd keeran ma magama, tahaks vahelduseks puhata ka- isegi nahkhiired ei suuda kogu aeg ärkvel olla, rääkimata minust.

Kommentaare ei ole: