esmaspäev, 3. november 2008

TaimOut Agenda fulfilled ;)

Kui Te nüüd ise kaks otsa kokku paneksite, siis saaksite aru, et laupäevane plaan õnnestus suurepäraselt, kuigi ilma igasuguste tehniliste vahenditega, mida ulmekates kohtab. Tarvis läks lihtsalt head muusikat, kohevaks klopitud patju ja tohututes kogustes tahtejõudu- tulemuseks circa 17 tundi unehõlma. Selle käigus õnnestus mul näha hulka loogika, loodusseaduste ja reaalsusega vastuolus olevaid unenägusid, mis oli iseenesest väga kif:t! Tglt võiks hakata unenägude päevikut pidama, aga karta võib, et mul poleks selleks piisavalt head mälu, kui oleks, saaks õite mitu animeeritud absurdisarja.
Spiiking of Witš- inimesed on hakanud Natura´ga järjest rohkem sõbraks saama, nagu näitab all olev pilt:

alguses ei suutnud ma oma silmi eriti uskuda ja olin end sunnitud näpistama, aga hallukas mu silme eest ei hajunud. Puu otsas kiikus tuulega päris ehtne inimene, kusjuures veel elav inimene. Aga võiks küsida, miks ka mitte? Mida muidu esmaspäeva pärastlõunal kell pool neli teha, kui puu otsas ronida :), naaber puuotsas oli veel üks, ainult et vähem graatsilisi positsioonil.

Viljandi tundus täna täieliku Surnute Linnana, kuna igasuguse tonnažiga liiklust oli veel vähem kui tavaliselt ja see juba ütleb midagi. Üpris jahe oli muidugi täna kah, aga siiski...

Mõningad inimesed olid muidugi ilma arvesse võtnud ja väliste vahenditega verre soojust toonud ja tervitasid igaühte, keda nad nägid, laia naeratuse ja heade soovidega, olles seega positiivsuse etaloniks. Selliseid inimesi võiks rohkem olla, oleks ka endal väheke lõbusam olla.

Vaatasin üle hulga aja TV-d ja mida ma nägin, homme on ETV-s üks minu absoluutselt favoriitseid filme: City of God või Jumalate Linn, ma olen tahtnud sellest juba ammu enda ajaveeebis kirjutada, aga pole kuidagi aega/tahtmist /viitsimist olnud. Seega vaadake ja Te ei kahetse, vahest ongi niimoodi parem, et ma Teie elamust oma subjektiivsete kommentaaridega ära ei riku. :=)
P.S: Eriti soovitan vaadata inimestel, kellel midagi fotograafiaga pistimist on/on olnud :)

But Now
TURN OFF & GOOD BYE

Kommentaare ei ole: